نیلانیلا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

فرشته باران

اولین خرید وانتظارجواب PND

1395/3/17 14:17
نویسنده : مامان وبابا
141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازوقشنگم.....امروز پنجشنبه1394/11/15با بابایی و داداشی رفتیم بازار ته لنجی ها.چشمم به شلوارک سبز رنگ خوشکل افتاد و اولین خرید برای وروجکم در بازار ته لنجی ها انجام دادم.

   

این روزها هروقت میام بازار فقط چشمم لباسهای دخترونه مبینه DressHigh-Heeled ShoeHandbagهرچند بابایی اجازه نمیده من واسه شما لباس بخرم.آخه میگه صبر کن جواب آزمایش pndبیاد بعد هرچقدر دلت خواست واسه دخترمون خرید کنOpen Hands Sign.البته من دو تا لباس خوشکل مدنظر گرفتم اما تا جواب آزمایش صبر میکنم.سه هفته ازآزمایش pndدر اهواز گذشته وهنوز جوابش نیومده.خیلی طولانی شده هرچند میدونم دختر گلم سالمه وهیچ مشکلی نداره اما باید همچنان انتظار کشید تا جواب بیاد واز هر نظر خیالمون در مورد سلامتیت راحت بشه.جمعه یه عروسک قشنگم بهمراه مکعب رنگی واست خریدیم.مبارکت باشه.هنوز حالت تهوع مامانی خوب نشده.به خوردن غذا هم میل ندارم وهر غذایی که میخورم دهانم بدطعم میشه.عصر از خواب که بلند میشم دوست دارم یه چیز خیلی شیرین بخورم.سعی میکنم سیب وانار بخورم.مامانی من برم که بابایی وداداشی دارن چیپس وماست موسیر میخورند .مرتب صدام میکنند که منم برمSpeaking Head in Silhouette.فعلا بای............Waving Hand Sign + Emoji Modifier Fitzpatrick Type-1-2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)