نیلانیلا، تا این لحظه: 7 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

فرشته باران

تردید های مامان وبابا جهت انتخاب اسم......

1395/3/20 13:33
نویسنده : مامان وبابا
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ای نازنین دردانه ای جان .....

وقتی کسی را بیشتر از جان دوست داری سخت میشه یک نام برازنده براش انتخاب کرد.از همان روزهای اول خیلی از اسامی توی ذهنت میاد وخیلی ها هم به ما پیشنهاد شد اما هنوز اسمی که با اون ارتباط عاطفی برقرار کنیم وبرازنده شآن شما دختر گلم باشه پیدا نکردیم.

قبل از اینکه تو دل مامانی جا بگیری از اسم نیلا خوشم میومد.اما الان دارم با دقت بیشتری اسم های پیشنهادی را بررسی میکنیم.به باران وبارانا هم فکر کردم.اما دو دلم.بخاطر راحله دختر عمو عباس .آخه شنیدم اون اسم باران را برای دختر آیندش در نظر گرفته.عمه مهناز نیروانا را پیشنهاد داد.خاله مهسا نازلی پیشنهاد میکنه.خاله آذر وآجی دیانا وخانم صادقیان بنیتا را پیشنهاد میدن.بابایی از اسم نازلی خوشش اومده ولی اسمهای دیگه ای هم تو سر داره: مثل ستایش.پرستش.سوگند.کژال و... .فعلا که هنوز بین این همه اسم زیبا انتخاب نتونستیم کنیم واین خیلی ناراحتم میکنه.هنوز میل به غذام خوب نشده هر چند خیلی احساس ضعف میکنم.بدنم همش بی حاله وخیلی دلم میخواد بخوابم.از غذا ویا چیز خاصی هم خوشم نمیاد.سونوی آنومالی هم در هفته هجدهم دادم وخدا را شکر همه چی داره خوب پیش میره.دوستت دارم قشنگم.

پسندها (1)

نظرات (2)

♡ نسیم خانوم ♡
20 خرداد 95 21:27
به نظرم باران ونیلا خیییییییییلی خوشگلن. اما نازلی و نیروانا و بنیتا و کژال و پرستش و ستایش اسم های زیبایی نیست. سوگند که اصلا اینقدر زشته که... نیلا و باران یا بارنا بسیار زیبا هستن. تازه راحله جونهم هنوز دختری نداره و شاید بچش پسر شه یا اصلا باردار نشه.... شما به حرف دلت گوش کن. موفق باشی...
مامان وبابا
پاسخ
مرسی بابت نظرات جالبتون.انشاالله یه اسم خوب انتخاب میکنیم.از کمک شما هم بسیار سپاسگذارم.
مامان بی تاب
23 خرداد 95 23:05
به به چه وبلاگ نازودخترونه ای .اما خیلی بدید که واسه دخترت نمیگی بارانا پیشنهاده من بوده خیلیییییییی بدید
مامان وبابا
پاسخ
سلام زنعمو وپسرعمو طاها...مرسی از پیشنهاد خوبتون.اسم قشنگیه ....