نیلانیلا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

فرشته باران

مادر که می شوی...

1395/3/12 14:24
نویسنده : مامان وبابا
64 بازدید
اشتراک گذاری

                                                              یا حق

مادر که می شوی...تمام زندگیت می شود پراز التماس وخواهش از خداوند برای عاقبت به خیرشدن فرزندت.

مادر که می شوی...بهترین هدیه برایت می شود سلامتی جسم وروح فرزندت.

مادر که می شوی...بیشترفکرمیکنی به مادرت،مادربزرگت ومادرمادربزرگت واینکه چقدرمادربودن سخت است وشیرین.

مادر که می شوی...غم،اندوه وشادی هم رنگ دیگری می گیرند وهمه گره میخورد به حال فرزندت.

مادر که می شوی...آسمان بر سرت خراب می شود وقتی نیش سوزنی به پای فرزندت می رود.

مادر که می شوی...صبور می شوی وبا حوصله،انگار نه انگار تا دیروز بی حوصله ترین آدم روی زمین بودی.

مادر که می شوی...ذوق زده ترین آدمی با هر پیروزی فرزندت.

مادر که می شوی...دلنگران تمام مادرهای زجرکشیده دنیا می شوی.

مادر که می شوی...نگاهت هم مادرانه می شود.عمیق،دقیق وعاشق واشکبار... .

تقدیم به فرزند گلم وخدای مهربان را شکر وسپاس که برای دومین بار مرا لایق مادربودن دانست و وجود پرمهرت را به من هدیه کرد.

به خانه دلم خوش آمدی فرزند شیرینم...

دوستت دارم تا ابد..........................عاشقانه                       1394/10/09چهارشنبه18:15بعدازظهر

پسندها (2)

نظرات (2)

♡ نسیم خانوم ♡
17 خرداد 95 12:35
سلام مامان من هم بارداره. به وب من بیاین. و لطفا اگه میشه رمز بدین
♡ نسیم خانوم ♡
17 خرداد 95 13:34
از عــرش صدای ربــنــا می آید آوای خـــوش خدا خدا می آید فریاد که درهای بهشت باز کنید مهمان خدا سوی خدا می آید حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد...