نیلانیلا، تا این لحظه: 7 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

فرشته باران

شرح شرایط پزشکی مامان ونی نی94/10/15سه شنبه10شب

1395/3/13 14:27
نویسنده : مامان وبابا
62 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی گلی

میدونم که خوب وسلامتی.عزیز دلم.آزمایشهای مرحله اول دادم.همه کارهای آزمایش PNDهم انجام دادم.هفته آینده باید بریم اهواز ومرحله سخت آزمایش از بندناف وباهم،قوی ومحکم پشت سر بزاریم.میدونم که من وشما خیلی قوی هستیم ومیتونیم این مرحله حساس هم پشت سرمیزاریم وبزودی شمارا در آغوش خودم ببینم.مامانی!من سر بارداری شما هم متاسفانه به غذا خوردن بی میلم.اما سعی میکنم ویتامین های مورد نیاز وبهت برسونمchili.زیتون زیاد میخورم.آب دریا وتخم دوزرده هم هوس کردم وخوردم.صبحانه خوب میخورم.عسل،گردو،پنیر،کره،خامه،مربا گاهی هم سرشیرPizza bilder.اما نهار وشام فقط چندلقمه.میوه هم خوب میخورم.خدا کنه یه نی نی سالم وتپل مپل باشی عزیزم.جواب آزمایش ها را بابایی گرفت که بهش گفته بودند عفونت شدید ادرای دارمshocked smiley.در صورتی که علائم عفونت نداشتم.امروز رفتم پیش متخصص زنان خانم دکتر شهسواری که خانم خوش اخلاق وجوانی بود9.gif.به حرفام با حوصله گوش کرد وراهنماییم کرد که آزمایش تریپل وسونو NTرا میتونم همون موقع با آزمایش PNDبدم که کاملتره.گذاشتم هفته یازدهم بریم اهواز که این آزمایش کاریوتایپ با آنومال هم با اون آزمایشPNDاز بندناف انجام بشه.برای عفونت ادراری هم گفت اصلا هیچ باکتری در نمونه کشت نمیباشد.فقط دوباره تیروئیدم کم کاره وگفت قرص بخورم.روزی یه دونه نیم ساعت قبل از صبحانهcapsule.gif.مامان خیلی خوشحالم با اینکه اولش فکر میکردم یه کم زوده ،اونم بخاطر داداشی که هنوز خیلی کوچیکه وشایدسخت باشه.اما الان خیلی خوشحالم وبه هر کس که میگم با خوشحالی استقبال میکنه وتبریک میگه.قربون نی نی خوشکلم برم.دوستت دارم مامانی............محبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)